Posted at h
in
Concert JAZZ a la FRESCA: “COMBO SAGRERA DESTRUCTION”
3 juliol / 8:00 pm - 9:00 pm CEST
Gratuït
El “Combo Sagrera Destruction”, de l’Escola de Música BCN Fusió, porta en actiu des de l’any 2007. Aquest juliol coneixerem les seves versions d’un ampli repertori de la mà de:
Saxo Alt: Pablo Casas / Saxo Tenor: Víctor Muniesa / Guitarra: Sergio Pérez / Piano: Emili Trasmonte / Baix elèctric: Gerard Escudero / Bateria: Eduardo García / Trombó: Francisco Castro.
Divendres 3 de juliol
De 20 h a 21 h
Preu: Gratuït.
Gratuït. Sense inscripció prèvia.