12 juny Acte per reclamar la reforma de La Barraca
Com informàvem des de Lasagrerina.com el passat 18 de maig a l’article “Les entitats de la Barraca es mobilitzen”, les entitats que s’hostatgen al Centre Cívic de la Sagrera “La Barraca”, continuen endavant d’ençà que van llençar el seu manifest reivindicant un seguit de millores al local i la seva adaptació a la realitat i necessitats actuals.
Tal com avançàvem en aquell article, pel pròxim dilluns dia 15 de juny, a les 18 hores, han convocat un acte reivindicatiu que tindrà lloc al bell mig del carrer Martí Molins, enfront de l’equipament, demanant la rehabilitació integral urgent de l’edifici, convertint-lo en un espai digne, adaptat, accessible i modern, que respongui a les necessitats del segle XXI.
Les entitats convocants són la Comissió de Festes de la Sagrera, Mirada de Dona, Grup Amateur de Teatre de la Sagrera GATS, Grup de Teatre Amateur Arco Iris, Associació Photosagrera i Sagrera Activa Associació de Comerciants.
Durant l’acte hi haurà diversos testimonis històrics i una xerrada exposant la història de la Barraca i el seu significat per al barri.
Redacció.
Manifest de les entitats amb seu al centre Cívic de la Sagrera La Barraca

