29 març COMUNICAT AVV de La Sagrera

Benvolgut/da soci/a de l’AVV de La Sagrera
En aquests moments estem vivint una greu i excepcional situació que ens afecta a tots, des del camp local fins al mundial. La normalitat s’ha vist alterada en la majoria dels àmbits de la nostra vida, inclòs el de la nostra entitat, l’AVV, que també s’ha vist afectada. Com a conseqüència d’això, ens trobem amb la impossibilitat d’atendre les tasques que habitualment duem a terme.

Davant d’aquesta situació, l’AVV vol expressar tota la seva solidaritat amb aquells que més directament estan patint les conseqüències d’aquesta pandèmia. També ens volem oferir al nostre veïnat, i a vosaltres en concret, posant a disposició vostra tota aquella col·laboració que des d’aquesta entitat siguem capaços d’aportar.

Us demanem que ens feu arribar aquelles qüestions sobre les quals penseu que podem ser d’utilitat, per la qual cosa us adjuntem el nostre correu electrònic a continuació de la nostra adreça i telèfon (us recordem que la Torre roman tancada). No us oblideu que també disposeu de la secció de “Queixes i suggeriments” https://w10.bcn.cat/APPS/irsconsultesWeb/entrada.consultes.do?i=c&origen=CENTRAL que podeu trobar al web de l’Ajuntament de Barcelona, a l’apartat del Districte de Sant Andreu, com també informació municipal actualitzada sobre les mesures de la covid-19 https://www.barcelona.cat/infobarcelona/ca/tema/informacions-sobre-la-gestio-del-covid-19. Us anirem informant.

Us transmetem ànims i coratge, perquè ens en sortirem en unió i comunitat, i seguint les pautes que les autoritats sanitàries ens donen dia a dia.
No t'ho guardis per a tu sol!